با سرعت نور روت کن
نوشته شده توسط : زپو

 با سرعت نور روت کن


بسم الله الرحمن الرحیمآیا نمی دانید روت کردن گوشی چه فایده های دارد؟آیا روت کردن گوشی باعث خراب شدن گوشی می شود؟آیا. روت کردن گارانتی گوشی شما را از بین می برد؟پاسخ این سوالات به همراه آموزش سه روش روت کردن در این نرم افزار آندروید موجود می باشد.برای آندروید 4 به بابل 

خرید و دانلود  با سرعت نور روت کن






:: برچسب‌ها: روت , روت کردن , روت نکردن , روت کنم , روت کنم یا نه , روت کردن خوبه , روت کردن خرابه , روت کردن چه ضرر های دارد , روت کردن چه فایده های دارد , روت کردن باعث از بین رفتن گارانتی می شود , روت کردن سرعت گوشی راز بالا می برد , روت کردن چگونه , چگونه روت کنم , آموزش روت کردن , آموزش حرفه ای روت کردن , آموزش بسیار حرفه ای روت کردن , آموزش بسیار آسان روت کردن , روش های روت کردن , روت کردن سونی , روت کردن htc , آیا روت کردن خوبه یا نه , روت آسان , روت باعث کندی دستگاه می شود , روت چیست , روت یعنی چه , روت کردن چجوریه , خوب روت کنم , سوالات رایج در مورد روت کردن , سریع روت کن , سریع ترین روش روت کردن , آخر گوشی روت کنم یا نه , پیامدهایی رو ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: